اکورد برگرد فرزاد فرزین
اکورد برگرد فرزاد فرزین
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

F#m                                D                                                G                         Bm

نموندی پای حرفاتو همینه فرق من با تو                      تو یادت رفته اما من ، هنوزم دارم عکساتو

Bm     Em        G       A             Em                                         F#m                     Bm

تا حالا صد دفعه شهرو واسه دیدن تو گشتم             با خنده رفتم این راهم ولی با گریه برگشتم

F#     Em  F#m

بر گرد       بر گرد

F#m    A     G         A            D                                     G                              Bm

برگرد دوباره پیشم ، بی تو من دیوونه میشم              نمی دونی که چقد هواتو دارم

F#m      G      A      D                     F#m                                  A

عطری رو که جا گذاشتی زخمی که تو سینه کاشتی من تموم یادگاریاتو دارم

F#m     A       G        A           D                                        G                            Bm

برگرد دوباره پیشم ، که دارم دیوونه میشم               بس که تنهایی نشستم پشت شیشه

Em           F#m      G      A      D                                 F#m                                  A

برف و بارون که بیاد ، این زمستون که بیاد               میدونی تنهاییام چند ساله میشه ، چند ساله میشه

F#      D          G                         Bm                 Em

من به بارونا سپردم، به خیابونا سپردم که مواظب توئه دیوونه باشن

G         A             D            G      D   Bm                      Em

به خود خدا سپردم ، به همه دنیا سپردم که هوای عشق من رو داشته باشن

Bm          A       G

که مواظب توئه دیوونه باشن

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: